This is Delphi, A free premium blogger theme for you.

poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Jednym z celów stawianych sobie przez reklama jest budowa stałych, dobrych relacji. Opłacalne jest mieć je z klientami i kontrahentami. Równie cenne jest to, że klient będzie stale korzystał z oferty firmy, jak i to, że ma się bardzo dobre, stabilne relacje biznesowe.



Budowę takich więzi można połączyć z czymś tak miłym, jak dawanie prezentów. Można wybrać kalendarze trójdzielne jako taki podarek. Jest to coś, co przyda się zarówno w biurze współpracownikom, jak i w domu u klientów. Można ażeby na ten cel wybrać cokolwiek. Kalendarz ma jednak tę przewagę, że jest to coś, co będzie służyć cały rok. W dodatku osoba nim obdarowana będzie miała styczność z taką formą promocji w znaczącej liczbie przypadków. Wiesza się wszak kalendarze trójdzielne ścienne w miejscu, gdzie świetnie będzie się je widzieć. Są one bardzo praktyczne, ponieważ dają wgląd nie tylko w bieżący miesiąc, ale również w poprzedni i następny. Charakter reklamowy nadaje im odpowiedni nadruk. Należy na nich znajdować logo firmy. Grafika musi nawiązywać do jej oferty. Może również być na kalendarzu jakieś hasło czy zabawny rysunek lub coś inspirującego. Wiele zależy od tego, dla jakiej branży kalendarze trójdzielne reklamowe są zamawiane. Podarowanie takiego kalendarza to miły gest i jednocześnie wartościowy podarek. Jest to zarazem reklama, która będzie działać cały rok. Chcąc skorzystać z takiego pomysłu marketingowego, należy mieć na uwadze terminy. Zdecydowanie najlepszy czas na podarowanie kalendarza to końcówka mijającego roku. Można też dawać go na początku tego, którego dotyczy.
Sprawdź: http://www.aldo-kalendarze.pl/portfolio.

0 komentarze:

Prześlij komentarz