This is Delphi, A free premium blogger theme for you.

czwartek, 6 listopada 2014

Promocja w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym już od wielu lat opiera się przede wszystkim na działaniach w internecie. Piękna i funkcjonalna strona internetowa , a oprócz tego profile na wszystkich możliwych wortalach dających dostęp do kontrahentów to dopiero połowa dobrego planu. Niezbędna jest bowiem skuteczna i niedroga reklama, którą na 100 procent gwarantuje usługa Google AdWords.



Warto dowiedzieć się, co tak w rzeczywistości odznacza ten program od klasycznych systemów konwersji bannerów i linków, które z całkowitą czyli stu procentową pewnością są już w odwrocie z rynku promocji internetowej. Na pierwszym miejscu z pewnością należy wskazać na użyteczność takiej promocji. Polega ona bowiem na tym, iż przyciąga ona uwagę internaty tylko wówczas, kiedy wyszukuje on treści bądź usługi, którą akurat oferuje nasza firma. O ile zatem dana osoba wyszukuje opon zimowych do samochodu, a my zajmujemy się sprzedażą firan i zasłon, AdWords wyświetli banner sklepu z oponami, a nie naszego salonu. W ten metodę taka reklama staje się niesamowicie efektywna, ograniczając pulę jej odbiorców tylko do tych użytkowników, którzy mogą wyrazić zainteresowanie i kliknąć w link. Innym składnikiem, który powoduje, iż reklama AdWords nie posiada sobie równych jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty jedynie skutecznego promowania jego marki. Opłata zatem pobierana jest nie za wyświetlenia promocji, ale tylko i jedynie za faktyczne kliknięcia. Stwarza to, iż płacimy wyłącznie za prawdziwe odwiedziny na mojej stronie. Biorąc pod uwagę wspomniany fakt, iż niewątpliwie nie będą to chłopcy i dziewczęta przypadkowe, liczyć możemy na to, że koszt promocji szybko się zwróci.

Źródło: Reklama adwords.

0 komentarze:

Prześlij komentarz